- 2024: Οι ποσοτικές μέθοδοι στην έρευνα για την καλλιτεχνική και δημιουργική εργασία
(Α. Πηλιούσης, Α. Μπαλτζής) [ Περίληψη ] [ Συνεδρία ] - 2024: Η εργασία των μουσικών: προβλήματα μεθόδου στις έρευνες με ποσοτικά δεδομένα [ Περίληψη ]
- 2017: Unmaking Culture through Austerity: Effects of Material Deprivation on Visual Artists
(Α. Μπαλτζής, Ν. Τσιγγίλης) [ Περίληψη ] - 2017: Visual Artists and the Austerity Effects on Cultural Work
(Α. Μπαλτζής, Ν. Τσιγγίλης) [ Περίληψη ] - 2017: «Η Τέχνη Πάνω απ’ Όλα!» Οι Εικαστικοί Απέναντι στην Ευελιξία της Εργασίας
(Α. Μπαλτζής, Ν. Τσιγγίλης) [ Περίληψη ] - 2017: Διαμεσολαβητικοί Παράγοντες της Πολιτιστικής Συμπεριφοράς: Αναθεώρηση της Στρατηγικής Ερευνών και Τμηματοποίησης Κοινού
(Μ. Μανωλίκα, Α. Μπαλτζής) [ Περίληψη ] - 2016: Escape, Learn and Socialize: Developing a Scale Assessing Motives for Cultural Consumption
(M. Manolika, A. Baltzis) [ Περίληψη ] - 2015: Κοινωνική Ανισότητα και Εργασία στους Κλάδους του Πολιτισμού [ Περίληψη ]
- 2015: Το Συμμετοχικό Μουσείο μεταξύ Οράματος και Πραγματικότητας [ Περίληψη ]
- 2014: Ύφεση και Αγορές Πολιτιστικής Εργασίας των Νέων: Μία Προκαταρκτική Έρευνα
(Α. Μπαλτζής, Π. Πανταζής) [ Περίληψη ] - 2014: Παραγωγή και Κυκλοφορία Καλλιτεχνικών Έργων σε Συνθήκες Παγκοσμιοποίησης [ Περίληψη ]
- 2012: Διεθνείς Κατατάξεις ΑΕΙ: Λόγοι περί Καταστροφής και Θαύματος σε ένα Ομιχλώδες Τοπίο
(Α. Μπαλτζής, Γ. Αγγελόπουλος) [ Περίληψη ] - 2012: "Ten times measure, one time cut". Methodological and Political Issues of Collecting Data on the Music Industries [ Περίληψη ]
- 2012: The "Nobody Knows" Property: Understanding the Uncertainties of Cultural Consumption
(A. Baltzis, M. Manolika, A. Gardikiotis) [ Περίληψη ] - 2010: Cultural Production and Creative Destruction [ Περίληψη ]
- 2009: Subversive Technologies: Web Radio and Cultural Change [ Πλήρης παρουσίαση (αρχείο wmv) | Περίληψη ]
- 2009: Social Networks and Production of Culture in a Global Environment [ Περίληψη ]
- 2008: Οι Μουσικοί μεταξύ Βιομηχανίας και Κοινότητας [ Περίληψη ]
- 2008: Diversity in the Local Radio and the Recording Industry in Greece [ Περίληψη ]
- 2007: Πολιτιστική Ηγεμονία και Μουσική: Πολιτικές Διαστάσεις μιας Πολύπλοκης Σχέσης [ Περίληψη ]
- 2007: Καινοτομία και Ποικιλομορφία στο Ρεπερτόριο της Βιομηχανίας Ηχογραφημάτων [ Περίληψη ]
- 2007: Visual Arts and Symbolic Value of Consumer Goods: The Use of Paintings in Print Ads [ Περίληψη ]
- 2006: Παρεμβατική Τέχνη, Κοινωνικά Κινήματα και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
(Χ. Φραγκονικολόπουλος, Α. Μπαλτζής) [ Περίληψη ] - 2006: Copyright, Freedom of Expression® and Artistic Communication in the Internet Era: The Recorded Music
(E. Deliyanni, A. Baltzis, T. Synodinou) [ Περίληψη ] - 2005: Διαδραστικότητα και Επικοινωνία στις Ιστοσελίδες Ελλήνων Μουσικών
(Α. Βέγλης, Α. Μπαλτζής) [ Περίληψη ] - 2004: The Mediamorphosis of the Artistic Communication [ Περίληψη ]
- 2003: Cultural Crisis and Reconstruction of Meaning through Mass Media: Art in a Global Village [ Περίληψη ]
- 2002: Παγκοσμιοποίηση και Πολιτισμός: Το Παράδειγμα της Μουσικής Βιομηχανίας [ Περίληψη ]
- 1989: Social Commitment - Opposition - Enmity [ Περίληψη ]